evialead.gr

Κάλεσμα στήριξης του ψηφοδελτίου της ΑΣΕ στις εκλογές της ΕΛΜΕ Εύβοιας Γενάρη 2019



Συναδέλφισσα, συνάδελφε,

Πάρε μέρος στις αρχαιρεσίες στο σωματείο μας για την εκλογή νέου Διοικητικού Συμβουλίου.

Πάρε μέρος στην εκλογοαπολογιστική συνέλευση την Τρίτη 15/1 στο Αλιβέρι, την Πέμπτη 17/1 στην Ιστιαία και την Τρίτη 22/1 στη Χαλκίδα. Η συμμετοχή σου είναι απαραίτητη. Η γνώμη σου για τα πεπραγμένα του Δ.Σ., για τις εξελίξεις και τη δράση του συλλόγου είναι αναγκαία και πολύτιμη.

Είναι σημαντικό να ενισχυθεί ακόμη περισσότερο το σωματείο μετά και την προσπάθεια παρεμπόδισης της συνδικαλιστικής δράσης από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας και την κυβέρνηση, που κάτω από την αποφασιστική παρέμβαση του ΠΑΜΕ, με τη συμπαράσταση και άλλων σωματείων και μαζικών φορέων, με παρέμβαση στη Βουλή έπεσε στο κενό.

Αποδείχτηκε στην πράξη ότι η συλλογική πάλη, η οργάνωση, η μαζική συμμετοχή και η αλληλεγγύη είναι τα μοναδικά όπλα που έχουμε απέναντι στην αντιλαϊκή επίθεση, την πολιτική που εφαρμόζουν οι εκάστοτε κυβερνήσεις, και η σημερινή ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ. Φοβούνται σαν ο διάολος το λιβάνι την οργανωμένη διεκδίκηση για την ανάκτηση των απωλειών που είχαμε στην κρίση και τη διεκδίκηση των σύγχρονων αναγκών μας, απέναντι στην αντιλαϊκή- αντιεκπαιδευτική πολιτική που εφαρμόζεται. Γι’ αυτό προσπάθησαν να παρεμποδίζουν τη συλλογική έκφραση, τη συμμετοχή στις Γενικές Συνελεύσεις και τις αρχαιρεσίες του σωματείου μας με τη μη χορήγηση άδειας για 1 μέρα για κάθε περιοχή (Αλιβέρι, Χαλκίδα, Ιστιαία). Δεν τους πέρασε! Με τη μαζική συμμετοχή στις Γενικές Συνελεύσεις και τις αρχαιρεσίες, την αποφασιστική στήριξη της Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών, να πάρουν ένα ακόμα μήνυμα από τους εκπαιδευτικούς.

Με τη συμμετοχή σου στον αγώνα και την ψήφο σου στο ψηφοδέλτιο της
Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών:

  • Δώσε απάντηση στα ψέματα για έξοδο από τα μνημόνια, για «κανονικότητα» στην εκπαίδευση. Δεν πρέπει να ξεγελούν κανένα πια.  Όλα αυτά που ακούγονται για το ένα ή το άλλο μείγμα αντιλαϊκής διαχείρισης με όλους τους μνημονιακούς νόμους και δεσμεύσεις σε ισχύ, αποδεικνύουν  ότι όλα αυτά που μαυρίζουν τη ζωή μας δεν έχουν τελειωμό. «Κανονικότητα» στα σχολεία σημαίνει: τσακισμένα μορφωτικά και εργασιακά δικαιώματα, ελλείψεις εκπαιδευτικών και πολυπληθή τμήματα, συνεχής μετακίνηση ή και έλλειψη εκπαιδευτικών ειδικοτήτων, κλείσιμο εκατοντάδων τμημάτων ΕΠΑΛ και κατευθύνσεων ΓΕΛ.
  • Μην έχεις αυταπάτη για τις προθέσεις της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, της ΝΔ (δηλώσεις Τσίπρα – Μητσοτάκη στη ΔΕΘ και τον ΣΕΒ). Αποδείχθηκε ότι βαδίζουν στον ίδιο δρόμο, υπηρετούν το ίδιο «αφεντικό». Φέρνουν τις ίδιες αναδιαρθρώσεις, “ξαναζεσταίνουν” την αντιδραστική αξιολόγηση και άλλα που έχουν καταδικαστεί στη συνείδηση των εκπαιδευτικών. Η ανάπτυξη για την οποία μιλάνε κυβέρνηση και αξιωματική αντιπολίτευση, προϋποθέτει μια ζωή με τα ελάχιστα για τους εργαζόμενους, τα νέα παιδιά και ζεστό χρήμα στους επιχειρηματικούς ομίλους. Σημαίνει ματωμένα πλεονάσματα μέχρι το 2060
  • Δυνάμωσε τον αγώνα για μαζικούς και μόνιμους διορισμούς,  για αυξήσεις στους μισθούς μας και το ξεπάγωμα των μισθολογικών κλιμακίων. Για να έχουν ίσα εργασιακά δικαιώματα μόνιμοι και συμβασιούχοι-αναπληρωτές συνάδελφοι. Για ένα σχολείο που θα μορφώνει και δε θα εξοντώνει. Για αποκλειστικά δημόσια, δωρεάν Δίχρονη Υποχρεωτική Προσχολική Αγωγή και ενιαίο 12χρονο Σχολείο για όλα τα παιδιά. Όλα τα παιδιά με ειδικές ανάγκες να είναι στη δομή που έχουν ανάγκη. Για να μη δίνεται ούτε 1€ από την τσέπη των λαϊκών οικογενειών για τη μόρφωση των μαθητών και τη λειτουργία του σχολείου.

Συναδέλφισσα, συνάδελφε,

ΒΑΖΟΥΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΓΚΕΣ…

Ο αγώνας για την ανάκτηση των απωλειών μας, για την ικανοποίηση των δίκαιων αιτημάτων μας, για να ανοίξει ο δρόμος ώστε να υπάρξουν συνολικότερες αλλαγές στην κοινωνία και την οικονομία απαιτεί σύγκρουση με τα μεγάλα συμφέροντα, με τους επιχειρηματικούς ομίλους και τα κόμματα που τους στηρίζουν. Απαιτεί ένα σωματείο που να παλεύει καθημερινά για το σχολείο των σύγχρονων αναγκών και όχι το σχολείο με τα 4ωρα-5ωρα λόγω κενών, όπως στο Βαθύ και στην Αρτάκη, με ακατάλληλο κτίριο όπως το Μουσικό και τα ΕΠΑΛ Χαλκίδας, με υπεράριθμα τμήματα όπως στο 3ο Λύκειο Χαλκίδας, 2ο Λύκειο Αλιβερίου, Λύκειο Αμαρύνθου και πολλά πολλά άλλα. Η σχολική χρονιά συνεχίζεται με κινητοποιήσεις από γονείς και μαθητές από την Αιδηψό μέχρι την Κάρυστο και από την Σκύρο  μέχρι το Καλοχώρι-Παντείχι. Γιατί τα τεράστια προβλήματα που οδηγούν σε αδιέξοδο εκατοντάδες μαθητές της Εύβοιας εν όψει πανελλαδικών εξετάσεων με μαθήματα που δεν έχει ξεκινήσει ακόμα η διδασκαλία τους, παραμένουν.

Απαιτεί να έχουμε ένα σωματείο που:

  • Θα είναι κοντά σε κάθε συνάδελφο, θα είναι μπροστά στον αγώνα για όλα τα προβλήματα. Ένα σωματείο πραγματικό σπίτι όλων των συναδέλφων.
  • Θα αντιπαλεύει τα παραμύθια της κυβέρνησης περί “δίκαιης ανάπτυξης” και ταυτόχρονα θα διεκδικεί έναν άλλο δρόμο ανάπτυξης σε όφελος του λαού.
  • Θα στέκεται απέναντι στους σχεδιασμούς της Ε.Ε. και των κυβερνήσεων για τις αλλαγές στο δημόσιο, που έρχονται να υπηρετήσουν την ενίσχυση της επιχειρηματικής λειτουργίας των δημόσιων υπηρεσιών, την παράδοση ολόκληρων τομέων κι υπηρεσιών στους ιδιώτες.
  • Θα στέκεται απέναντι στην κυρίαρχη στρατηγική της Ε.Ε. και του ΟΟΣΑ για το σχολείο, την προώθηση των περικοπών και την «εξοικονόμηση» δαπανών, τις αντιδραστικές αλλαγές στη δομή και το περιεχόμενο του σχολείου (βλ. «νέες δομές υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου», αυτονομία – κατηγοριοποίηση σχολείου κ.ά.). Απέναντι στο νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο και τον τρόπο πρόσβασης που θέλουν να χτίσουν ένα ακόμα πιο σκληρό, ταξικό και ανταγωνιστικό σχολείο, να περικόψουν τα όποια στοιχεία γενικής Παιδείας έχουν απομείνει.
  • Θα συντονίζεται και θα αναπτύσσει κοινή δράση με τα εργατικά συνδικάτα, τις ενώσεις γονέων, τα μαθητικά συμβούλια, γιατί το ζήτημα της παιδείας είναι ζήτημα όλου του λαού και όχι μόνο των εκπαιδευτικών.

Ένα τέτοιο σωματείο θέλουμε και αυτό θεωρούμε ότι είναι το βασικό κριτήριο ψήφου.

Για ένα τέτοιο κίνημα παλεύουν οι συνδικαλιστές και οι συνδικαλιστικές οργανώσεις που συσπειρώνονται στο ΠΑΜΕ. Στον αγώνα αυτό οι υποψήφιοι με το ψηφοδέλτιο της Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών δίνουμε τον καλύτερο εαυτό μας. Πρωτοστατούμε εδώ και δύο χρόνια μαζί με τα ταξικά εργατικά σωματεία στη λειτουργία Λαϊκού Φροντιστηρίου Αλληλεγγύης στη Χαλκίδα. Συμμετέχουν δεκάδες μαθητές από εργατικές λαϊκές οικογένειες που τα αντιλαϊκά μέτρα ουσιαστικά τους αφαιρούν το δικαίωμα στη μόρφωση.  Εκφράζουμε έμπρακτα την αλληλεγγύη μας στα σωματεία της περιοχής και συμβαδίζουμε, αγωνιζόμαστε πλάι πλάι με τους γονείς των μαθητών μας. Έτσι και στις απεργιακές μάχες αγωνιζόμαστε στο σωματείο να συμπορευόμαστε με τα ταξικά εργατικά σωματεία. Αντιπαλεύουμε το φασισμό, τον εθνικισμό και ρατσισμό όπως εκφράστηκε τον προηγούμενο μήνα μέσα σε σχολεία μας. Οι δυνάμεις του ΠΑΜΕ ήταν εκεί καλώντας τους μαθητές, γονείς κι εκπαιδευτικούς να μην επιτρέπουν να χύνεται το δηλητήριο του φασισμού. Την ώρα που το σωματείο ήταν ανάγκη να παρέμβει για να μην περάσει το εθνικιστικό δηλητήριο στο μυαλό των μαθητών έκανε αισθητή την απουσία του. Η παρέμβασή μας με τη στήριξη των ταξικών εργατικών σωματείων ήταν καίρια για να πέσει στο κενό η προσπάθεια των εγκληματιών ναζιστών της ΧΑ και άλλων φασιστικών μορφωμάτων.

Οι εργαζόμενοι δε δοκίμασαν ακόμα τη δύναμη τους!

Οι αγώνες των εργαζομένων όλο το προηγούμενο διάστημα έδειξαν και δείχνουν ότι το εργατικό-λαϊκό κίνημα είναι όρθιο, ζωντανό, υπάρχουν μαχητικές δυνάμεις. Ότι μπορεί να ανασυνταχθεί, να γίνει πιο μαχητικό και ρωμαλέο, να γίνει δύναμη ανατροπής της κυριαρχίας των εκμεταλλευτών μας, των επιχειρηματικών ομίλων και των δυνάμεων που τους στηρίζουν.

Η αντίσταση της πλειοψηφίας των Δημοσίων Υπαλλήλων ενάντια στην αντιδραστική κρατική αξιολόγηση της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, ενάντια στην τρομοκρατία, τις απειλές και τους εκβιασμούς, που γιγαντώθηκαν με την ψήφιση της τιμωρητικής τροπολογίας Γεροβασίλη από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ και τη Ν.Δ. είναι παρακαταθήκη.

Ετοιμαζόμαστε για νέους, πιο μαζικούς αγώνες!

Δε δίνουμε σε κανέναν το δικαίωμα να λέει ότι ο σφαγιασμός των δικαιωμάτων μας έχει την έγκρισή μας. Μαζί με τα συνδικάτα και τις Ομοσπονδίες του ταξικού συνδικαλιστικού κινήματος, του Π.Α.ΜΕ, δυναμώνουμε τις εστίες αντίστασης και διεκδίκησης σε κάθε κλάδο και κάθε χώρο δουλειάς.

Το χτύπημα που επιχειρεί η κυβέρνηση στην απεργία, τη συνδικαλιστική οργάνωση, στη λειτουργία των σωματείων δείχνει ότι μας φοβούνται. Η άδικη και ταξική πολιτική τους θα γεννήσει νέους αγώνες. Αυτό το ξέρουν και γι’ αυτό τρέμουν και παίρνουν τα μέτρα τους. Μπορούμε να τους χαλάσουμε τα σχέδια!

Τώρα είναι ώρα να γίνει ένα αποφασιστικό βήμα στην αλλαγή των συσχετισμών!

Η πλειοψηφία των συνδικαλιστικών παρατάξεων στην ΟΛΜΕ, που εκφράζονται και μέσα από το κοινό προεδρείο παλιού και νέου κυβερνητικού συνδικαλισμού (ΔΑΚΕ – ΣΥΝΕΚ – ΠΑΣΚ), δεν μπορεί και δε θέλει να οργανώσει την πάλη σε κατεύθυνση ρήξης με την αντιλαϊκή πολιτική. Κινείται στον αστερισμό των διαλόγων και των προτάσεων διαχείρισης της μιζέριας προς την κυβέρνηση. Καλλιεργεί τον εφησυχασμό και την απογοήτευση στον Κλάδο. Στηρίζει τη βασική γραμμή της κυβερνητικής πολιτικής και της ΝΔ πως δήθεν μπορεί να υπάρχει δίκαιη ανάπτυξη σε συνθήκες βαθιάς εκμετάλλευσης. Πως η ανταγωνιστικότητα προς όφελος των επιχειρηματικών ομίλων μπορεί να συνδυαστεί με κατακτήσεις υπέρ του λαού παγιδεύοντας τον Κλάδο με προτάσεις π.χ. για «μια καλή – μη τιμωρητική αξιολόγηση».

Και η πλειοψηφία της τοπικής ΕΛΜΕ (Καθηγητές Εν Δράσει – ΣΕΡΑ – ΔΑΚΕ) στην ίδια γραμμή κινείται. Η κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στα σχολεία είναι αποτέλεσμα της εφαρμογής της αντιλαϊκής πολιτικής και εξειδικεύεται με τη διαιώνιση των αναπληρωτών, κενά σε εκπαιδευτικούς, υποχρηματοδότηση σχολικών μονάδων με προοπτική την ιδιωτική χρηματοδότηση, έτος μαθητείας στα ΕΠΑΛ για τζάμπα εργατικά χέρια κλπ.

Οι Καθηγητές Εν Δράσει (ΛΑΕ-ΑΝΤΑΡΣΥΑ) το αναδεικνύουν σαν πρόβλημα διαχείρισης και την πολιτική αυτή την βαφτίζουν μνημονιακή ή νεοφιλελεύθερη. Οι όποιες κορώνες βγάζουν αφήνουν στο απυρόβλητο το κεφάλαιο και τη στρατηγική του στην υλοποίηση των αλλαγών στην εκπαίδευση, που επιταχύνθηκαν με όχημα τα μνημόνια. Κι αυτός είναι ο λόγος που η πρακτική τους είναι να οδηγούν τον κλάδο σε γραμμή ήττας. Δεν οργανώνουν την πάλη των συναδέλφων σε κατεύθυνση πραγματικής σύγκρουσης. Γι αυτό προσωποποιούν τον ένοχο στο Διευθυντή Δευτεροβάθμιας, που φυσικά ως διορισμένος της κυβέρνησης έχει αναλάβει να υλοποιήσει όλα τα μέτρα και να αποδυναμώσει το σωματείο, επιχειρώντας να παρεμποδίσει τη συνδικαλιστική συλλογική δράση και τη συμμετοχή των συναδέλφων στις εκλογές. Έτσι, δίνουν άλλοθι στον δικομματικό  καβγά μέσα στην ΕΛΜΕ και αποπροσανατολίζουν με δευτερεύοντα ζητήματα στη λογική του μικρότερου κακού.

Η ΣΕΡΑ (ΣΥΡΙΖΑ) παίζει τον αντιδραστικό ρόλο διαφήμισης της αντιλαϊκής- αντιεκπαιδευτικής πολιτικής της κυβέρνησης γι’ αυτό είναι στην αντίπερα όχθη από τις διεκδικήσεις και αγωνιστικές πρωτοβουλίες των εκπαιδευτικών. Αναπαράγει με κάθε ευκαιρία την κυβερνητική προπαγάνδα, κάνοντας το μάυρο άσπρο όπως η διαφήμιση για δήθεν κάλυψη όλων των κενών στα σχολεία (και όσα καλύφθηκαν ήταν με το απαράδεκτο καθεστώς των αναπληρωτών), παρουσιάζει ως παραχωρήσεις τα αυτονόητα, επιχειρεί τη δημιουργία εντυπώσεων με γεγονότα που δεν ισχύουν όπως η κατάργηση των διώξεων των μαθητικών κινητοποιήσεων, εμπαίζοντας κατάμουτρα τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τους μαθητές.

Η ΔΑΚΕ (ΝΔ) επίσης παίζει αντιδραστικό ρόλο που ο εκλεγμένος στο ΔΣ κατέδωσε τους μαθητές στον εισαγγελέα και την αστυνομία για κινητοποιήσεις αντί να συνταχθεί μαζί τους σε κοινό αγώνα για τα προβλήματα του σχολείου. Καλύτερους συμμάχους στην υλοποίηση της αντιλαϊκής πολιτικής το Υπουργείο και η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ δεν θα μπορούσε να έχει από την παράταξη της ΔΑΚΕ, αφού πρώτοι-πρώτοι κάλεσαν τους συναδέλφους να υλοποιήσουν τη πρώτη φάση της αντιδραστικής αξιολόγησης. Άλλωστε στο πρόγραμμα της ΝΔ για την παιδεία προτείνουν την ανάδειξη των «αξιότερων», πάνω στις κατευθύνσεις ΕΕ-ΟΟΣΑ, νόμου Διαμαντοπούλου, που η κυβέρνηση υλοποιεί κατά γράμμα με αποτέλεσμα να πρέπει “δια βίου” να κυνηγούν προσόντα και δεξιότητες οι εργαζόμενοι για μια κακοπληρωμένη και επισφαλή θέση εργασίας.

Η απόφαση της πλειοψηφίας του ΔΣ της ΕΛΜΕ (πλην ΑΣΕ) για τη μετάθεση των εκλογών επιμένει να αθωώνει για άλλη μια φορά την κυβέρνηση και την ευθύνη των στελεχών της στην εκπαίδευση, μιλώντας απλά για διοικητική αυθαιρεσία του ΔΔΕ. Αυτή είναι η ουσία και τα περί μικρής προεκλογικής περιόδου, εορταστικής προετοιμασίας και mood Χριστουγέννων, όπως έλεγαν, αποτελούν προσχήματα για να συγκαλύψουν το γεγονός ότι ούτε οι ίδιοι πίστευαν ότι ο διεκδικητικός και ανυποχώρητος αγώνας μπορεί να έχει αποτελέσματα. Πιέσαμε και αγωνιστήκαμε κόντρα στις σειρήνες του «τίποτα δε γίνεται», της μοιρολατρίας και ηττοπάθειας που σπέρνουν με μοιρασμένους ρόλους ΣΥΝΕΚ- ΔΑΚΕ- Εν Δράσει.

Συνάδελφισσες, Συνάδελφοι,

στις Γενικές Συνελεύσεις και τις αρχαιρεσίες του σωματείου μας στις 15/1 στο Αλιβέρι, στις 17/1 στην Ιστιαία, στις 22/1 στη Χαλκίδα να συμμετέχετε μαζικά, να θέσετε οι ίδιοι τα ερωτήματα και τη γνώμη σας για τον προσανατολισμό του σωματείου. Πολύ περισσότερο που οι πρόσφατες εξελίξεις και η στάση της κάθε δύναμης απέναντι σε αυτές τις εξελίξεις μπορούν και  πρέπει να αποτελέσουν κριτήριο ψήφου.

Καλούμε τους καθηγητές που εργάζονται στα γυμνάσια και τα λύκεια της Εύβοιας να στηρίξετε τους συναδελφους που συσπειρώνονται στο ΠΑΜΕ. Να ενισχύσετε με την ψήφο σας την Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών -ΑΣΕ.

Συναδέλφισσα, συνάδελφε,

Ακόμα και αν δε συμφωνείς σε όλα μαζί μας, κάνε το βήμα.

  • Στήριξε το ψηφοδέλτιο της Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών. Συμπορεύσου με το ΠΑΜΕ της μόρφωσης, της δουλειάς και του αγώνα.
  • Είναι στο χέρι μας να χτίσουμε ένα συνδικαλιστικό κίνημα καρφί στο μάτι της πλουτοκρατίας, απαλλαγμένο από το βραχνά παλιού και νέου κυβερνητικού συνδικαλισμού.
  • Έχουμε ευθύνη ως παιδαγωγοί, ως δάσκαλοι της νέας γενιάς να ορθώσουμε το ανάστημα μας. Να μη γίνουμε δούλοι και σκυφτοί που θα προετοιμάζουν μια νέα γενιά χωρίς δικαιώματα.

ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ

ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΕΥΒΟΙΑΣ

1.  ΚΟΥΤΡΑΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ του Αθανασίου

2.  ΜΕΪΜΑΡΗΣ ΛΑΜΠΡΟΣ του Αντωνίου

3.  ΜΩΡΟΥ ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ (ΝΙΚΗ) του Ιωάννη

4.   ΜΙΧΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του Αθανασίου

5.  ΠΕΤΡΑΚΗ ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ του Αναστασίου

6.  ΠΗΛΙΧΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ του Χρήστου

7.  ΤΣΙΤΙΝΗ ΕΥΔΟΞΙΑ (ΕΥΗ) του Πολυχρόνη

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *