evialead.gr

Ο σωστός βηματισμός του Δήμου στον πολιτισμό της καθημερινότητας

Ο καθένας μας ως  κάτοικος ενός Δήμου καλό είναι να δημοσιοποιεί τις προτάσεις του και να ασκεί την κριτική του, ιδιαίτερα στα κακώς κείμενα.

Κάθε φωνή των προοδευτικών πολιτών που αναγνωρίζουν στον εαυτό τους το δικαίωμα της παρέμβασης στο δημόσιο διάλογο για τα ζητήματα της πόλης και του Δήμου, να είναι όχι μόνο απλά ευπρόσδεκτη, αλλά και αναγκαία για την προώθηση λύσεων των προβλημάτων.

Όταν οι εκλεγμένοι έχουν συμπαραστάτες αλλά και αυστηρούς κριτές καλοπροαίρετους ενεργούς πολίτες, τότε τα πράγματα οδηγούνται μπροστά και λύνονται τα προβλήματα.

Πολλές φορές συζητάμε στις παρέες μας διάφορες προτάσεις σχετικά με το τι θα μπορούσε να γίνει στο Δήμο μας, δηλαδή απλά καθημερινά προβλήματα που υπάρχουν και που τα «αγνοεί» η εκάστοτε Δημοτική Αρχή.

Μερικές από αυτές τις προτάσεις που ενδεχομένως να είναι καινοτόμες και ευρηματικές, καθώς και τα διάφορα προβλήματα, καλό είναι να φθάνουν στον προορισμό τους που δεν είναι άλλος από την εκλεγμένη Δημοτική Αρχή.

Η Δημοτική Αρχή, με τη σειρά της αν καταφέρει και συλλέξει, καταγράψει και ιεραρχήσει τις προτάσεις και τα προβλήματα, θα έχει κάνει ένα τεράστιο βήμα βελτίωσης στον πολιτισμό της καθημερινότητας.

Αυτό απαιτεί την ειλικρινή ανταπόκριση και τον σεβασμό από την πλευρά του Δήμου, όπου οργανωμένα θα καταγράφει καθημερινά το απλό πρόβλημα και θα προγραμματίζει την έγκαιρη επίλυσή του. Επίσης θα συλλέγει την όποια καλή και καινοτόμα πρόταση ή ιδέα.
Έτσι, δίνοντας ο Δήμος λύση στο απλό και καθημερινό πρόβλημα του πολίτη, αποκτά άλλη δυναμική και τον σωστό βηματισμό, ενώ ταυτόχρονα ο πολίτης εισπράττει τον απαιτούμενο σεβασμό, αρχίζει να εμπιστεύεται πλέον τους αρμόδιους και εκλεγμένους της Δημοτικής Αρχής και να τους αισθάνεται ως συμπαραστάτες στο πρόβλημά του.

Στη εποχή της σύγχρονης τεχνολογίας που ζούμε σήμερα, κρίνεται απολύτως αναγκαίο ο δήμος Κύμης Αλιβερίου να εκσυγχρονιστεί, όσον αφορά την διαδικτυακή του παρουσία και μέσω της ιστοσελίδας του να διευρύνει τις ηλεκτρονικές του υπηρεσίες. 
Π.χ. με ειδική εφαρμογή (πλατφόρμα) καταγραφής προβλημάτων στην ιστοσελίδα του, στην οποία οι πολίτες εύκολα θα μπορούν να αναφέρουν, επώνυμα καταχωρώντας τηλέφωνο ή e-mail, μέσω του διαδικτύου προβλήματα της καθημερινότητας, με την δυνατότητα ακριβούς προσδιορισμού της θέσης του προβλήματος πάνω στο χάρτη, επισυνάπτοντας και σχετικές φωτογραφίες.
Ενδείκνυται και ως ένας πιο αποτελεσματικός τρόπος παρέμβασης στα κοινά, από την κριτική του καφενείου και του πληκτρολογίου, απλουστεύοντας έτσι την διαδικασία εξυπηρέτησης του πολίτη.

Όταν λέμε απλό καθημερινό πρόβλημα, εννοούμε, την λακκούβα στο δρόμο, το χαλασμένο πεζοδρόμιο, το βουλωμένο φρεάτιο, τα σκουπίδια και τα χόρτα στην άκρη του δρόμου, τις βλάβες στο δημοτικό φωτισμό, το κλάδεμα των δένδρων, τα αδέσποτα ζώα, την ελλιπή σήμανση στους δρόμους (οριζόντια και κάθετη), την παράνομη στάθμευση του αυτοκινήτου και εφαρμογή του ΚΟΚ, την γραφειοκρατία κλπ. κλπ.

Η παράμετρος που ακούει στο όνομα προτεραιότητα, πρέπει να λαμβάνεται πολύ σοβαρά υπόψη.

Όταν μια Δημοτική Αρχή καταφέρει και δημιουργήσει την ενεργό συμμετοχή των πολιτών, των εθελοντικών ομάδων ή συλλόγων, στη λήψη των σοβαρών αποφάσεων, στην ενημέρωση και λύση των προβλημάτων, τότε πιστεύω ότι έχει κάνει το πλέον καθοριστικό και σίγουρο βήμα της επιτυχίας.Γιάννης Ντούρμαςτ. Υποψήφιος Σύμβουλος Κοινότητας Αλιβερίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *